Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Els migrants es troben en bon estat de salut
64
La Guàrdia Civil ha interceptat una barca amb 16 persones d’origen magrebí, una d’elles menor, a aigües mallorquines. En concret, per la zona de Cabrera. Els fets han passat a les 16.10 h d’aquest divendres. Tots els migrants es troben en bon estat de salut.
Un vaixell mercant ha estat el que ha donat avís de la presència de l’embarcació. Hi han intervingut el Servei Marítim Provincial i Salvament Marítim. Als ocupants, els han traslladat a Palma.
Amb aquesta, en el 2022 han arribat 26 embarcacions a Balears, amb 354 persones. Al 2019 en varen arribar 41, amb 507 migrants. El 2020 varen ser 112 amb 1.464 persones i, al 2021, 164 i 2.402 migrants.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local