Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Els lletrats consideren que suposa un perjudici per la salut mental dels interns i un allunyament de la funció rehabilitadora del sistema
Vídeo: Entrevista en exclusiva a Margalida Sotomayor, emessa el 28 de setembre de 2016, al programa 'Dues Voltes' d'IB3 Televisió.
32Presos i advocats del centre penitenciari de Palma denuncien que la direcció aplica criteris massa estrictes a l’hora d’atorgar permisos als interns. Això, segons els lletrats, suposa un perjudici per la salut mental dels presos i un allunyament de la suposada funció rehabilitadora del sistema. Des dels serveis centrals d’institucions penitenciàries, però, mantenen que a Palma s’apliquen els mateixos criteris de permisos i rehabilitació que a la resta de l’Estat.
L’advocada experta en dret penitenciari, Pilar Barceló, ha explicat a IB3 Ràdio que a la presó de Palma no s’imposa el criteri habitual, quan un pres ha passat una quarta part de la condemna pot començar a tenir permisos. A més, considera que l’Audiència Provincial i el jutjat de vigilància penitenciària podrien corregir aquesta tendència, però no ho fan.
Des d’Institucions Penitenciàries, en qualsevol cas, neguen que a la presó de Palma els criteris siguin més estrictes que a altres centres. Asseguren també que s’hi apliquen les mateixes normes, en tots els àmbits, que a altres presons de l’estat.
En els darrers temps, la presó de Palma ha estat en el punt de mira per diverses denúncies de suposats maltractaments. Un dels casos amb més ressò va ser el de l’expolítica d’Unió Mallorquina, Margalida Sotomayor, que al programa Dues Voltes, d’IB3 Televisió denunciava episodis de maltractaments. Unes declaracions per les quals Sotomayor, que es trobava en tercer grau penitenciari, va rebre una sanció de dos mesos sense permisos per sortir del centre. Arran d’aquesta denúncia, IB3 va rebre la telefonada de diversos expresos que també denunciaven maltractaments.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener