Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Llençar els fems fora de l'horari permès i no separar-los per fraccions en són les més comunes
La campanya de vigilància per controlar la correcta separació dels residus i l’abocament il·legal de fems ha sancionat, en només dos dies, 57 ciutadans. La majoria de multes, 32 en total, són per treure els fems fora de l’horari permès, però també n’han posat per no complir amb la normativa de reciclatge.
El turisme de fems, com denominen les persones d’altres municipis que porten els fems a tirar a Inca, és una de les infraccions comunes que la policia vigila a través de drons i agents vestits de paisà. El que sí que funciona és la recollida porta a porta instaurada a dues barriades, que ha fet augmentar el reciclatge en un 40%.
Així, la campanya de vigilància el que intenta, al cap i a la fi, és lluitar contra l’incivisme. L’Ajuntament fa feina per incrementar el sistema porta a porta a tota la ciutat.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç