Mor un home després d’haver caigut a la mar amb el vehicle quan havia desembarcat al port de Ciutadella
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El Govern nega una voluntat d'amagar la informació i accepta totes les conclusions de l'informe
A l’informe, que es va fer públic el 26 de maig, l’organisme detecta un fraccionament indegut en dos dels contractes que va atorgar la Conselleria de Transparència quan la dirigia Ruth Mateu.
El que el Govern no va publicar, però, van ser els Annexos que acompanyaven l’informe. Segons publica avui Diario de Mallorca, a l’Annex Segon, la Intervenció de la Comunitat apunta que aquesta divisió fictícia del contracte pot suposar un frau de llei, un delicte penat en el Codi Civil, ja que la llei prohibeix fraccionar un contracte per disminuir-ne la quantia i així eludir els requisits de publicitat o els relatius al procediment.
El Partit Popular ha denunciat l’engany, diuen, del Govern, insisteix a exigir la dimissió del vicepresident, Biel Barceló, i acusa de còmplice la Presidenta. El Govern nega una voluntat d’amagar la informació i accepta totes les conclusions de l’informe.
La consellera de Transparència, Pilar Costa, afirma que ja s’han pres les mesures oportunes en aquest cas i les responsabilitats polítiques necessàries.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició