Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Obliga a reiniciar el procés de licitació i s'endarrereix un any la seva execució
123
Intervenció tomba el projecte de recàrrega de l’aqüífer de Sant Lluís amb aigua depurada i obliga a reiniciar tot el procés de licitació. La llei de contractació vigent impedeix adjudicar en solitari els 2 lots que havien quedat deserts. Aquesta decisió endarrereix encara més l’execució d’aquest projecte pioner, presentat el 2017 i beneficiari de 830.000 euros de la recaptació de l’impost de turisme sostenible. La Conselleria espera poder adjudicar aquest mateix any i ja ha començat a fer feina per treure el nou plec de condicions.
Les condicions seran molt similars i d’entrada es licitarà per manco de 600 mil euros. El projecte consisteix a infiltrar aigua procedent de la depuradora de Sant Lluís a l’aqüífer. Una prova pilot que ha de permetre analitzar en quin grau permet reduir la salinitat del subsòl, un dels principals problemes que afecten la qualitat hídrica de l’illa.
La directora general assegura que en cap cas renunciaran al projecte i defensa que la tramitació feta ha tingut com a únic objectiu beneficiar les empreses locals, que ara ho tindran més complicat.
Aquesta prova pilot es va presentar fa 3 anys amb la recaptació de l’impost de turisme sostenible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT