Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El local va ser sancionat per nombroses infraccions administratives, entre elles, que el responsable i el cambrer es trobaven en situació irregular i sense contracte de feina
238
La Guàrdia Civil ha intervingut una pistola en un bar de la Colònia de Sant Jordi en què dos dels treballadors eren migrants irregulars i no tenien contracte de feina. Els agents trobaren aquesta arma simulada darrere la barra del local. Durant les inspeccions a diversos establiments de la zona, també es varen multar més de 15 persones per tinença de drogues.

L’arma es va trobar a unes inspeccions que es varen dur a terme la matinada del passat 14 de setembre a diversos establiments d’oci del Migjorn amb l’objectiu de prevenir possibles infraccions administratives produïdes pels responsables i els seus clients.
Un dels establiments d’oci inspeccionats, situat en la localitat de la Colònia de Sant Jordi, va ser sancionat per nombroses infraccions administratives relacionades amb el local, entre elles, que el responsable i el cambrer es trobaven en situació irregular i sense contracte de feina.
Durant la inspecció, els agents van trobar una arma simulada en un dels compartiments de la barra. Aquesta va ser intervinguda pels agents i el responsable, proposat per a sanció.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora