Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Aquestes armes produeixen confusió amb les escopetes de foc real
La Guàrdia Civil ha intervingut a Palma dues escopetes de gas comprimit. Es tracta d’unes armes catalogades com a prohibides.
Aquestes escopetes d’aire comprimit no estan classificades a la quarta categoria del reglament. Segons la Guàrdia Civil, aquestes armes produeixen confusió amb les escopetes de foc real. Ara els propietaris podrien ser acusats d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Es varen descobrir en els escorcolls de l’operació BUBADÚ el passat mes de novembre. Recordem que hi va haver 33 persones detingudes acusades de tràfic de drogues.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions