L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
"Alma" recull més de 80 obres de 17 dones que estaven connectades amb el més enllà
La nova exposició del Museu des Baluard no és gens ordinària. Està integrada per una vuitantena d’obres fetes per dones que no eren artistes… sinó mèdiums i visionàries.
Àngela: Les autores d’aquests treballs pintaven per necessitat, marcades pels contactes espirituals que tenien. “Alma” és la primera exposició d’aquest tipus que es fa en un museu espanyol.
“Un ésser de llum… guia la meva mà”. Aquesta frase obre l’exposició “Alma”. Les seves autores patiren la mort de familiars molt propers i que aguditzaren la seva sensitivitat. Les energies que percebien i les visions que tenien les canalitzaven a través de l’art.
Totes les autores nasqueren abans del 1918, en diferents punts d’Europa. Una representació d’Adam i Eva és de la catalana Josefa Toldrà, i prové del museu del Prado.
L’autora més reconeguda és la suïssa Emma Kunz…. Un pèndol guiava el seu traç pel paper mil·limetrat.
“Alma” recull prop de 80 propostes, connectades amb el més enllà.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues