Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Aquesta composició es presentarà demà al Centre Cultural de Puig d'en Valls, a Eivissa
“Invencible primavera” és la cançó de l’artista Pilar Mena que s’ha proclamat com la cançó de Sant Joan d’aquest any. Una composició que és un clam a l’esperança.
Pilar Mena, catalana de naixement i resident a Formentera, va descobrir el seu talent per la música precisament a la Pitiüsa menor. I les seves obres han estat seleccionada en diverses ocasions al concurs que organitza l’Institut d’Estudis Eivissencs pel dia de Sant Joan.
“Invencible primavera” es presentarà demà al Centre Cultural de Puig d’en Valls, a Eivissa, durant la celebració de la festa de la Nit de Sant Joan.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació