Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La major part dels doblers provenen de l'impost de turisme sostenible.
El Govern licita un contracte de 86 milions d’euros per al manteniment d’infraestructures hidràuliques per als pròxims 6 anys. La major part dels doblers provenen de l’impost de turisme sostenible. El conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, ha destacat l’esforç del Govern per fer aquestes inversions que evitaran el deteriorament i les obres de reparació d’emergència.
Vidal i la presidenta del Govern han visitat aquest dimecres les obres acabades de la remodelació de la depuradora de Binissalem, que han tengut un cost de 3,7 milions que permetran duplicar-ne la capacitat fins a arribar a 14.000 habitants de Binissalem i Sencelles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació