Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La intenció dels nous propietaris és tornar a obrir l'edifici catalogat, obra de l'arquitecte Francesc Roca i construit l'any 1908, com a "hotel boutique"
141
L’emblemàtic Hostal Corona del barri del Terreno, a Palma, ha estat adquirit per inversors suecs per 5 milions d’euros. Segons ha pogut saber, en exclusiva, IB3Notícies, la nova propietat te previst fer algunes reformes a aquest edifici modernista catalogat, obra de l’arquitecte Francesc Roca i Simó i construit l’any 1908. La intenció dels nous propietaris suecs és tornar a obrir l’Hostal Corona com a “hotel boutique”, mantenint també el restaurant. Propietat fins ara d’una família mallorquina, l’hostal de 14 habitacions estava tancat des del primer estat d’alarma, el març de 2020. Aquesta inversió és una mostra més de la febre inversora estrangera a El Terreno, on suecs i alemanys han adquirit altres grans propietats del barri.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles