Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Tres analístes de mercats creuen que 2023 serà incert quant a l'evolució del mercat de valors
Experts en inversions asseguren a Palma que la clau és invertir en Big Data, és a dir, pagar per les dades que les empreses emmagatzemen de tots nosaltres. Això en un mercat en què el petit inversor es conté per por a la inflació, mentre que els grans compren i fan pujar la borsa.
Els mercats borsaris van a l’alça en aquest primer semestre d’un 2023 molt incert. Conèixer el comportament de la borsa i avançar-se és bàsic per poder invertir els doblers estalviats. Diversificació és la paraula clau.
En aquests moments, la borsa va a l’alça, però els petits inversors es retenen per por a la inflació i la recessió. Els assessors fiscals creuen que quan els inversors particulars apostin per invertir, serà massa tard. El perfil d’inversor espanyol és conservador. Inversions de poc risc, i que tot i aportar pocs dividends, són segures. El totxo ha estat sempre un valor referencial, però ara, un valor a l’alça és l’anomenat Big Data; les dades que les empreses recopilen dels usuaris.
Pel que fa a inversions, el consell que donen els assessors és ser coherent amb la cartera de valors elegida, ser-ne conscient dels riscos i que ha de ser un procés a llarg termini.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals