Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
La Fira del Disc es continuarà celebrant, al Passeig de ses Fonts, però a l'aire lliure
El del Passeig de Fonts va ser el primer dels 5 incendis que s’han declarat anit passada a Sant Antoni de Portmany. En aquest cas, va afectar la carpa que hi ha instal·lada, però les flames també han destrossat diversos contenidors i afectat més d’una desena de vehicles.
El plàstic cremat va provocar un fum dens i negre que va sobresaltar els vesins; els qui s’atracaren també pogueren veure les flames a l’interior que, com que l’envelat estava buit, no van provocar més danys personals ni ferits.
Altres punts afectats han estat el carrer de Lepant amb Vara de Rey, el carrer de Catalunya prop del cementiri, i l’antiga sala de descans de la policia local.
Els serveis municipals, la policia i pèrits treballaven avui per restablir la normalitat canviant els contenidors, acordonant les zones afectades i investigant-ne els fets.
Pel que fa a la celebració de la Fira del Disc, prevista per a aquest cap de setmana, el consistori ha anunciat que es farà al mateix Passeig de Ses Fonts, però a l’aire lliure.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil