Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Fira del Disc es continuarà celebrant, al Passeig de ses Fonts, però a l'aire lliure
El del Passeig de Fonts va ser el primer dels 5 incendis que s’han declarat anit passada a Sant Antoni de Portmany. En aquest cas, va afectar la carpa que hi ha instal·lada, però les flames també han destrossat diversos contenidors i afectat més d’una desena de vehicles.
El plàstic cremat va provocar un fum dens i negre que va sobresaltar els vesins; els qui s’atracaren també pogueren veure les flames a l’interior que, com que l’envelat estava buit, no van provocar més danys personals ni ferits.
Altres punts afectats han estat el carrer de Lepant amb Vara de Rey, el carrer de Catalunya prop del cementiri, i l’antiga sala de descans de la policia local.
Els serveis municipals, la policia i pèrits treballaven avui per restablir la normalitat canviant els contenidors, acordonant les zones afectades i investigant-ne els fets.
Pel que fa a la celebració de la Fira del Disc, prevista per a aquest cap de setmana, el consistori ha anunciat que es farà al mateix Passeig de Ses Fonts, però a l’aire lliure.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca