Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Un documental visibilitza les masculinitats amagades en el col·lectiu LGTBI
La companyia la LioParda ha dut a terme una pionera investigació audiovisual feta a les Illes. El tema és les masculinitats en persones a qui es va assignar el sexe femení quan varen néixer.
L’objectiu és visibilitzar la part més invisible del col·lectiu LGTBI. Entre les participants hi ha Marisa Ardila, qui va ser presidenta de l’associació de lesbianes Arco iris.
Aquest treball presentat a Palma i que ha estat subvencionada pel govern balear consta de 12 entrevistes amb representants de les quatre illes.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre