Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Una nova estratègia terapèutica augmenta del 69% al 93% els pacients que es poden sotmetre a cirurgia
215
L’avanç més gran en tres dècades per a combatre el càncer de pulmó. Una investigació del Grup Espanyol de Càncer de Pulmó (GECP) ha demostrat una estratègia terapèutica que augmenta del 69% al 93% els pacients que es poden sotmetre a una cirurgia i que aconsegueix erradicar el tumor en el 36,8% dels casos.
El president del GECP, Mariano Provencio, ho ha assegurat durant una trobada amb periodistes que s’ha celebrat a Madrid: “Hem aconseguit iniciar un canvi de paradigma. És una nova forma de tractament perquè podrem operar molts més pacients i fer que en visquin molts més“. I, això, ho han assolit a través d’un estudi realitzat amb gairebé 90 pacients amb càncers en estadis inicials d’hospitals de l’Estat.
El 93% dels pacients que varen rebre el combinat de quimioteràpia i immunoteràpia varen poder optar a l’operació, davant del 69% dels tractats només amb quimioteràpia. A més, prop del 37% varen presentar l’absència de tumor en ser operats, davant del 6% dels tractats només amb quimioteràpia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves