Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Una nova estratègia terapèutica augmenta del 69% al 93% els pacients que es poden sotmetre a cirurgia
L’avanç més gran en tres dècades per a combatre el càncer de pulmó. Una investigació del Grup Espanyol de Càncer de Pulmó (GECP) ha demostrat una estratègia terapèutica que augmenta del 69% al 93% els pacients que es poden sotmetre a una cirurgia i que aconsegueix erradicar el tumor en el 36,8% dels casos.
El president del GECP, Mariano Provencio, ho ha assegurat durant una trobada amb periodistes que s’ha celebrat a Madrid: “Hem aconseguit iniciar un canvi de paradigma. És una nova forma de tractament perquè podrem operar molts més pacients i fer que en visquin molts més“. I, això, ho han assolit a través d’un estudi realitzat amb gairebé 90 pacients amb càncers en estadis inicials d’hospitals de l’Estat.
El 93% dels pacients que varen rebre el combinat de quimioteràpia i immunoteràpia varen poder optar a l’operació, davant del 69% dels tractats només amb quimioteràpia. A més, prop del 37% varen presentar l’absència de tumor en ser operats, davant del 6% dels tractats només amb quimioteràpia.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta