Investigadors de les Balears han fet feina durant dos dies per establir sinergíes en les seves feines de recerca de lluita contra el càncer. Tant experts que són fora de les Illes, com els que fan feina a Son Espases destaquen que, arran d’aquestes jornades, faran feina plegats per aconseguir millores en tractaments en benefici dels pacients.
Desenes d’investigadors plegats a una sala. Ponents explicant la seva especialitat, i tothom ben atent. Les jornades de feina de recerca sobre el càncer han encetat a Son Espases una col·laboració que promet fruits.
Al món científic són habituals les videotelefonades i estudiar la feina de col·legues a distància. A Son Espases, però, la relació ha anat més enllà.
Amb les reunions celebrades ahir horabaixa, es va posar fi a unes Jornades que a ben segur donaran resultat a la lluita contra el càncer.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros