Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La jutgessa els imputa els presumptes delictes de desordre públic, danys i amenaces
El jutjat d’instrucció número 2 de Palma ha citat a declarar dotze joves d’Arran per la protesta contra el turisme realitzada al port de Palma el juliol de 2017. La jutgessa els imputa els presumptes delictes de desordre públic, danys i amenaces.
L’organització independentista Arran va fer pública la protesta a les xarxes socials a través d’un vídeo. En la gravació s’aprecia com els joves accedeixen al moll vell, vora els pantalans on amarren els iots de gran eslora, i allà exhibeixen pancartes contra el turisme massiu i van encendre bengales. A més, també s’aprecia com, a l’interior d’un dels establiments, llencen confeti per damunt de les taules i els clients que en aquell moment són al local. Els dotze joves estan citats per declarar els dies 9, 12 i 15 de març.
L’organització Arran s’ha mostrat molt crítica contra el model turístic de les Balears i ho ha denunciat reiteradament a través de les xarxes socials.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus