Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'han realitzat 45 inspeccions i registres en diferents establiments i magatzems repartits per tota Mallorca, donant lloc a la intervenció de més de 9 quilos de cabdells de marihuana
La Guàrdia Civil ha investigat a 40 persones per, presumptament, formar part d’una xarxa de subministrament de cànnabis a Mallorca.
Segons ha informat l’Institut Armat, guàrdies civils de l’aeroport de Palma han investigat a 40 persones després de tenir coneixement d’una xarxa de subministrament de cànnabis i derivats, que a través d’una empresa introduïen a Mallorca, per a després distribuir-les a diferents comerços.
Les autoritats han constatat durant la recerca que, sota una aparença de legalitat es compraven grans quantitats de cabdells de marihuana i altres derivats del cànnabis, sense els requisits legals que exigeix aquesta activitat, els quals una vegada en poder de la xarxa es distribuïen a diversos comerços de l’illa, on es venien als consumidors finals.
Per aquest motiu, els guàrdies civils van iniciar una nova fase en la recerca per a localitzar tots els punts de distribució i emmagatzematge de les substàncies i als autors d’aquests fets. Una vegada localitzats els llocs i les persones implicades, es van realitzar 45 inspeccions i registres en diferents establiments i magatzems repartits per tota Mallorca, donant lloc a la intervenció de més de 9 quilos de cabdells de marihuana, 745 grams d’haixix en diferents formats, així com 61 plantes de cànnabis.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat