El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El defensor del menor investiga si es vulneren els drets dels infants
Imatge d'arxiu. /REUTERS
144El defensor del menor, Serafí Carballo, investiga les apostes en partits amb menors d’edat. Ho fa arran d’una denúncia del president del Sant Francesc, Amedeo Spadaro.
Spadaro assegura que en diferents webs d’apostes hi ha trobat partits que disputa l’equip de Divisió d’Honor del seu club. El problema és que la Llei de Regulació del Joc prohibeix explícitament que els menors apostin però no que es facin apostes en què ells es vegin implicats.
El defensor del menor n’ha iniciat una investigació. Si es considera que s’hi ha produït una vulneració dels drets dels infants, ho derivarà a Fiscalia perquè hi actui.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits