L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La Guàrdia Civil està realitzant gestions per a recuperar el vehicle, per la qual cosa se sol·licita la col·laboració ciutadana
112
Agents de la Guàrdia Civil estan investigant el robatori en Calvià d’un vehicle d’alta gamma de la marca Lamborghini Huracà, un cotxe valorat en més de 250.000 euros.
Els agents van rebre, el passat 6 d’abril, una denúncia per la sostracció d’un Lamborghini Huracan de color negre i pinces de fre de color verd d’un domicili al municipi de Calvià. Segons ha informat l’institut armat en una nota de premsa, el cotxe, valorat en més de 250.000 euros, es trobava estacionat en l’aparcament d’un domicili, lloc al qual els lladres van accedir per a sostreure’l.
Després de la denúncia rebuda, agents de la Guàrdia Civil estan realitzant gestions per a recuperar el vehicle, per la qual cosa se sol·licita la col·laboració ciutadana per a la seva localització.
En cas que algun ciutadà tingui alguna informació sobre el seu parador, pot posar-se en contacte amb la Guàrdia Civil en el número de telèfon 971 693 783, on seran atesos amb discreció i garantint el seu anonimat.
No és l’únic robatori d’un objecte de luxe que investiga la Guàrdia Civil, que ha informat que dimarts, a la carretera eivissenca de Benirràs, a Sant Joan de Labritja, dos homes assaltaren un turista que viatjava en un cotxe i li robaren un rellotge per valor, segons la víctima, de 100.000 euros.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària