Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Des de l'Ajuntament de Sant Antoni asseguren estar tramitant-ne la recepció, però que la documentació de la propietat té deficiències
L’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany estudiarà si pren mesures després que alguns veïns varen denunciar que al polígon de Montecristo s’han produït fuites de líquids procedents del clavegueram.
La setmana passada, un vessament de líquid oliós va causar un accident de trànsit. 3 vehicles s’hi veren implicats després de llenegar. Aquesta zona industrial, on també s’acumulen vehicles i electrodomèstics abandonats, encara no ha estat recepcionada pel consistori portmanyí.
Des de l’Ajuntament asseguren que s’està tramitant des de fa 15 anys, però que la documentació presentada per la propietat té deficiències que han de rectificar.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703