Sóller tendrà a partir d’aquest curs una delegació de l’Escola Oficial d’Idiomes de Palma
S'hi oferiran els cursos dels nivells A2 i B1 d'anglès
Des de l'Ajuntament de Sant Antoni asseguren estar tramitant-ne la recepció, però que la documentació de la propietat té deficiències
L’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany estudiarà si pren mesures després que alguns veïns varen denunciar que al polígon de Montecristo s’han produït fuites de líquids procedents del clavegueram.
La setmana passada, un vessament de líquid oliós va causar un accident de trànsit. 3 vehicles s’hi veren implicats després de llenegar. Aquesta zona industrial, on també s’acumulen vehicles i electrodomèstics abandonats, encara no ha estat recepcionada pel consistori portmanyí.
Des de l’Ajuntament asseguren que s’està tramitant des de fa 15 anys, però que la documentació presentada per la propietat té deficiències que han de rectificar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hi oferiran els cursos dels nivells A2 i B1 d'anglès
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions