X

Els primers indicis apunten a un curtcircuit com a causa de l’incendi a un garatge de Pere Garau de Palma

El foc, que s'ha produït aquest diumenge de matinada, ha obligat a desallotjar els veïnats d'un edifici sencer mentre dormien

25/05/2025

Els primers indicis apunten a un curtcircuit com a causa de l’incendi a un garatge de Pere Garau de Palma

42

S’investiga la causa de l’incendi que, aquest diumenge de matinada, ha cremat un garatge a la barriada palmesana de Pere Garau. Se sospita que podria haver estat un curtcircuit a l’encalentidor d’aigua del recinte.

El foc s’ha iniciat a partir de les 4.00 hores i ha causat un bon ensurt als residents a l’edifici afectat, al carrer d’Antoni Noguera, que han hagut de ser desallotjats de l’immoble en plena matinada. L’incendi ha causat una abundant i intensa fumera, que s’ha estès per la contornada. Malgrat tot, no hi ha hagut ferits. Els bombers no han pogut sufocar les flames aviat, atès que dins del garatge hi havia molts de mobles i d’objectes i desconeixien que hi havia una falsa paret.

Finalment, ja de dia, devers les 7.30 hores, han pogut anar acabant les feines, tot i que, per assegurar-se que els desallotjats podien tornar a ca seva sense risc, les tasques d’orejar i revisar l’interior han finalitzat passades les vuit. Només hi han actuat mitjans del parc central de Son Malferit, no ha fet falta reforç dels de sa Teulera. Els bombers han hagut de tornar a les deu del matí, perquè tornava a sortir fum. Amb aquesta darrera actuació, qualsevol foc ha quedat totalment extingit.

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida de @ib3noticies

Notícies relacionades >

25/05/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT