Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La hipòtesi principal és que ha estat un suïcidi
Imatge d'arxiu.
343Investiguen el cas d’una dona trobada morta a Llucmajor. Segons informen des d’Emergències, la parella de la víctima ha donat l’avís aquest dissabte de matí i, hores després, efectius de la Guàrdia Civil i els Bombers de Mallorca han trobat el cos sense vida a la zona de costa del Delta de Maioris. La hipòtesi principal en aquests moments és un suïcidi, tot i que cal esperar els resultats de l’autòpsia per determinar-ne la causa de la mort.
Recordam que el Telèfon de l’Esperança atén qualsevol persona en situació de crisi o que necessiti ajuda. És gratuït i compta amb professionals de la psicologia. A les Balears, és el 971 46 11 12. També està disponible la línia d’atenció a la conducta suïcida en el 024, o Emergències, a l’112.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata