Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Un ha estat localitzat as Pujols, el segon, a la costa des Carnatge
23
Aquest diumenge a les 9.45 h es va donar l’avís que havia arribat un cos sense vida a la platja des Pujols. Era el segon avís en poques hores, després que divendres passat, al voltant de les vuit del vespre, aparegués un altre cadàver a la costa des Carnatge, a la Cala Pou d’en Miquel Pere.
Els dos cossos pertanyen a homes d’origen subsaharià, segons ha explicat la Guàrdia Civil. Podrien haver intentat arribar a les costes de l’illa a través de la ruta migratòria des del nord d’Àfrica.
Ambdós cadàvers han estat traslladats a l’Institut Anatòmic Forense d’Eivissa per practicar-los l’autòpsia. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.
El passat 30 de març va arribar un tercer cadàver, el d’una dona aparentment embarassada i també d’origen subsaharià.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia