La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El cadàver ha estat descobert a una finca del camí de Creixell, amb cops i ferides d'arma blanca
Imatge d'arxiu d'un vehicle de la Guàrdia Civil. /EUROPA PRESS
165La Guàrdia Civil investiga aquest dimecres la mort violenta d’un home, de 57 anys, a una finca de Sencelles.
El cadàver ha estat descobert a una finca del camí de Creixell, a un quilòmetre de distància del poble, amb cops i ferides d’arma blanca.
Va ser la germana de la víctima qui va alertar els serveis d’emergències després de trobar el cadàver, que presentava signes d’haver patit una “violència extrema”, ha informat la Guàrdia Civil.
Agents de la Policia Judicial continuen a l’escena del crim per recollir proves que ajudin a esclarir aquest assassinat.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura