El succés va tenir lloc el passat 25 d'agost en un hotel de Platja de Palma
Actuació dels efectius d'emergències el passat 25 d'agost a l'hotel de Platja de Palma on va morir ofegat un infant.
223La Policia Nacional investiga per homicidi per imprudència greu les dues socorristes que feien feina a l’hotel de Platja de Palma on va morir ofegat un infant de 6 anys el passat 25 d’agost. La investigació policial conclou que les dues socorristes havien abandonat momentàniament els seus punts de vigilància.
El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional ha pres declaració en qualitat d’investigades a les dues dones i ha remès el cas al jutjat, que ha de continuar la investigació.
Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, el Grup d’Homicidis ha conclòs la investigació de les circumstàncies en les quals es va produir la mort de l’infant el passat 25 d’agost en un hotel de Platja de Palma. Segons l’informe policial, el nin va morir ofegat de manera accidental a una piscina d’adults. L’hotel, segons explica el comunicat, compta amb una piscina amb dues zones diferenciades que estan comunicades entre elles i cada zona es trobava sota vigilància d’una socorrista: una per la zona infantil i l’altra per la zona d’adults, on va morir el menor.
Les investigacions realitzades pel Grup d’Homicidis han determinat que en el moment del tràgic succés, les dues socorristes havien abandonat momentàniament els seus punts de vigilància i que varen deixar durant aquell període de temps la piscina sense cap mena de control, uns fets que segons la Policia podrien ser constitutius d’un delicte d’homicidi per imprudència greu.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"