Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Adverteixen de la possibilitat que els responsables del robatori tenguin la intenció de fer-los participar en bregues il·legals
La Policia Local de Palma investiga el robatori de dos cans al Centre Sanitari Municipal de Protecció Animal de Son Reus. Els fets tingueren lloc la matinada d’aquest dissabte. Els animals desapareguts son dos mascles mestissos de Pit Bull, considerats de raça potencialment perillosa.
Des de l’Ajuntament de Palma adverteixen de la possibilitat que els responsables del robatori tenguin la intenció de fer-los participar en bregues il·legals de cans i demanen que, si es té qualsevol classe d’informació, es comuniqui a l’112.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores