Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Posteriorment, hauria ocupat una casa a Maria de la Salut
La Guàrdia Civil ha identificat l’home que va cometre més de deu robatoris al poble de Sineu. La investigació continua oberta. No es descarta que estigui implicat en més delictes.
En concret, se l’acusat d’onze robatoris a vehicles estacionats al carrer. Segons la investigació, després de cometre els delictes, es va dirigir al poble veïnat de Maria de la Salut i va ocupar una casa, on s’ha trobat bona part del material robat. En aquest municipi, també se l’acusa d’haver robat al bar del poliesportiu. Segons el propietari va forçar una finestra per accedir dins el local i se’n va emportar la caixa registradora.
La Benemèrita no descarta atribuir-li més delictes, de moment, però, després de la seva detenció, va quedar en llibertat amb càrrecs.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren