Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Segons el regidor d'Educació de Lloseta, Bartomeu Ripoll, la família del menor no denunciarà el cas
130
La Policia Local de Lloseta investiga un presumpte cas d’assetjament a un infant d’11 anys que s’hauria produït a l’escola d’estiu del municipi. Els agents s’han entrevistat amb la família del menor i els paris dels altres nins implicats.
Una vegada finalitzada la investigació, ho derivaran a Fiscalia de Menors. Segons el regidor d’Educació de Lloseta, Bartomeu Ripoll, la família del menor no denunciarà el cas. Per la seva banda, la direcció de l’escola d’estiu no ha volgut fer declaracions al respecte.
El germà de la presumpta víctima d’assejtament, qui havia portat un pastís a l’escola per celebrar el seu aniversari, ha denunciat el cas a les seves xarxes socials. “Ahir, emocionat, el meu germà va anar a comprar un pastís per celebrar el seu aniversari al col·legi Es Puig. La “grata” sorpresa ha estat que els seus companys han començat a dir-li “Molts d’anys, gras de merda“. El meu germà, plorant i molt trist, s’ha assegut al pati després d’aquest desagradable moment”, explica.
“El nin ha arribat a casa i el primer que ha fet és plorar i dir que aquesta vida és una merda, que no volia viure més”, ha dit també el germà de l’infant d’11 anys, qui afirma que no és la primera vegada que li ho fan. De fet, ha afegit: “Du quatre anys a aquest col·legi suportant insults, baralles, escopinades… I els professors, que són els que més n’haurien de posar l’accent, no hi veuen res. Sincerament, lamentable“.
Ver esta publicación en Instagram
Tots esta’m pendent de les grans discussions i de la polaritzacio social i política pero no devella’m a la terra i als problemes dels nens. Aquest fet d’asajament ens demostra que no o fem be amb l’aducacio dels infans. Massa jovenets volen morir simplement per que no els se te la cura i el sentit de la vida que no es altra que tenir estimacio i comprensió. Lees primeras víctimas son els propia agressors.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari