Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Hi ha dues víctimes, cap d'elles de gravetat
La Policia Nacional investiga un tiroteig amb pistoles de balins, que va ocórrer aquest dissabte vespre, devers les vuit i mitja, a Palma. Dues persones varen resultar ferides, tot i que no de gravetat, després de rebre diversos trets per part d’uns individus que no han pogut esser localitzats. Segons el testimoni de les mateixes víctimes, caminaven pel carrer quan qualcú, diuen, els va disparar per l’esquena. Segons sembla, aquests dos homes haurien causat aldarulls per la zona moments previs als trets.
Els fets varen passar al carrer del General Ricardo Ortega. Les víctimes varen ser traslladades a l’hospital universitari de Son Espases, al mateix temps que es va iniciar una investigació per determinar l’autoria dels trets, tot fent servir les càmeres de seguretat de l’entorn. Al lloc del succés, es varen desplaçar diverses patrulles de la Policia Nacional i ambulàncies del SAMU 061.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar