Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Dues joves alemanyes han resultat ferides, una d'elles greu
A Eivissa, dues joves han resultat ferides, una d’elles greu, després d’un accident aquàtic a Talamanca. Anaven damunt un dònut, una mena de matalàs inflable circular, arrossegades per una moto d’aigua, i van envestir un vaixell que hi havia fondejat. Capitania Marítima ha obert una investigació i assegura que aquesta pràctica és il·legal.
Aquest matí a la platja ja no quedava ni rastre del dònut, però sí que encara hi és el negoci de motos d’aigua que ofereix el servei. També està fondejat el vaixell contra el qual va xocar el dònut. Les dues al·lotes, dues germanes de 18 i 19 anys, van pujar a l’inflable amb el seu pare. Els testimonis asseguren que es va sentir un cop molt fort.
Guàrdia Civil i Capitania Marítima han obert una investigació per possible imprudència. Segons Capitania Marítima, l’empresa tenia permís per llogar motos d’aigua, però arrossegar un dònut amb una moto aquàtica és il·legal.
No és el primer accident aquàtic, el juliol també una dona que anava en matalàs va xocar contra un vaixell a cala de Bou. Els responsables de platges de Sant Antoni asseguren que els majors problemes de seguretat es donen per embarcacions que envaeixen o rompen les zones abalisades de bany. Cala Salada i s’Arenal són les zones més problemàtiques
A Sant Josep, els socorristes enguany han fet deu rescats, 4.000 recomanacions i 1.000 assistències lleus. On més problemes hi ha és a platges amb gran afluència. Els socorristes també vigilen especialment les zones on hi ha beach clubs, perquè l’alcohol és un mal company de bany.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703