Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'empresa privada ha intentat, a través de la Direcció General d'Energia i Canvi Climàtic, procedir a la declaració d'utilitat pública del projecte
La Comissió insular d’Ordenació del Territori i Urbanisme de Mallorca ha informat en contra de la instal·lació de la línia de gas soterrada a Lavanderías Diana, en sòl rústic protegit, a Consell. La institució insular ha detectat a la parcel·la edificacions en estat d’inadequació i altres fora d’ordenació, que es varen construir sense el corresponent títol urbanístic.
L’ampliació de l’edificació auxiliar, zona d’aparcament o basses d’aigua es poden observar a través de les fotografies aèries, i no consten en el projecte autoritzat fa 25 anys. En aquests casos, la LUIB determina que les construccions posteriors al primer de març del 1987 no poden obtenir la contractació dels serveis de subministrament d’energia elèctrica, gas, aigua, sanejament, telèfon o telecomunicacions.
A més, l’empresa privada ha intentat, a través de la Direcció General d’Energia i Canvi Climàtic, procedir a la declaració d’utilitat pública del projecte. Una maniobra que el Consell de Mallorca considera improcedent, perquè és un sistema extraordinari, en lloc de tramitar la dotació de serveis.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El cos surava en avançat estat de descomposició