La futura regidora de l’Ajuntament de Calvià, Isabel Manresa,no formarà part de l’equip de Govern i s’integrarà en el grup municipal de no adscrits. Les bases de Podem de Calvià Ponent han votat per unanimitat que Manresa reculli l’acta que ha deixat vacant l’exregidor de Sí es Pot, Israel Molina, que va dimitir la setmana passada. Ara bé, consideren que la regidora de Podem ha d’anar a l’oposició per tallar qualsevol vincle amb ‘Sí es Pot’. Aquesta posició és la mateixa que va defensar aquest dimarts el consell ciutadà de Podem Calvià.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa