El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El 2020 es van atorgar crèdits per valor de 180 milions, el triple que el 2019, per fer front a la Covid-19
La societat de garantia recíproca ISBA mobilitzarà enguany uns 100 milions en crèdits per a pimes i autònoms, segons les previsions del Govern, per fer front als efectes de la pandèmia. El primer tram, de 50 milions, estarà disponible a partir de divendres dia 12.
Tots els crèdits avalats per ISBA seran a un tipus proper a zero i no s’hauran de començar a retornar fins a l’any 2023. Una de les principals novetats és que en els crèdits de fins a 70.000 euros els emprenedors dels sectors més afectats per les restriccions sanitàries no hauran de respondre amb el seu patrimoni personal en cas d’impagament.
Aquesta injecció de finançament se suma als 180 milions corresponents a les operacions aprovades a més de 2.100 pimes i autònoms durant 2020. El balanç d’ISBA reflecteix que, a través de les diverses línies, l’any passat es va triplicar el volum de finançament respecte de 2019 a totes les illes per a fer front als efectes econòmics de la pandèmia de la COVID-19
Les Balears han liderat l’increment a nivell nacional el volum de finançament formalitzat el darrer any a través de la societat de garantia recíproca, un 220% més en el cas d’ISBA, el triple que l’any anterior i més del doble que l’increment mitjà del conjunt de les comunitats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets