Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
S'havia donat avís d'evacuació a l'edifici una hora abans de l'acció
L’Exèrcit israelià ha destruït les oficines de diversos mitjans d’informació internacionals, entre ells l’agència de notícies Associated Press o la cadena Al Yazira a la Franja de Gaza.
L’atac s’ha realitzat contra l’edifici Al Yalá, un dels més alts de l’enclavament, que havia estat buidat perquè l’Exèrcit israelià havia comunicat una hora abans un avís d’evacuació a l’edifici.
La demolició de l’edifici, captada per les imatges de televisió, ha estat posteriorment confirmada per la productora d’Al Yazira Liná al Safin al seu compte de Twitter.
Minuts després, l’Exèrcit israelià ha confirmat la seva responsabilitat en la destrucció de l’edifici. El motiu, esgrimeix, és que la torre albergava “actius militars” utilitzats per l’ala d’intel·ligència militar del moviment islamista Hamas. Així doncs, l’Exèrcit israelià acusa a Hamàs de “amagar-se darrere” de les oficines dels mitjans de premsa a la torre d’Al Yalá i “utilitzar als seus inquilins com a escuts humans”.
“El grup terrorista Hamas situa intencionalment els seus actius militars en els cors de la població civil en la Franja de Gaza”, ha afegit en un comunicat recollit per ‘The Times of Israel’ en el qual recorda que va advertir als que estaven en l’edifici abans de l’atac i diu que els va donar temps suficient per a evacuar.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle