Un pastor proposa reeducar les cabres assilvestrades per fer neta la marina
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Els experts asseguren que no hi haurà efecte contagi i no afectarà a les Balears
Itàlia es troba des d’avui, oficialment, en recessió econòmica. Una notícia que, a banda de ser dolenta per al país trans-alpí, també pot tenir conseqüències per a la resta de països de la Unió Europea.
Itàlia va contreure 2 dècimes la seva activitat econòmica al darrer trimestre de 2018. Ha entrat en recessió tècnica. Una situació que no sorprèn els experts, que tampoc creuen que afecti la resta d’Europa.
Els analistes financers apunten alguns motius per explicar la situació italiana.
En clau balear, també es mira amb interès cap a Itàlia, atesa la vital afluència de turistes d’aquest país a les Illes, especialment a Formentera. La situació, asseguren els experts, no canviarà.
En contrast amb Itàlia, Espanya va créixer el darrer trimestre per damunt de la mitjana europea: Un 0,7 per cent, un 2,5 en el total de 2018.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia