El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El nou Executiu està format per la coalició d'esquerres entre el Moviment 5 Estrelles i el Partit Demòcrata
Itàlia ha iniciat una nova etapa política: ja té nou govern. Després de gairebé un mes de crisi, el president de la República italiana, Sergio Mattarella, ha acceptat aquest dimecres la composició del govern, presentada pel primer ministre en funcions, Giuseppe Conte.
El nou Executiu està format per la coalició d’esquerres entre el Moviment 5 Estrelles, liderat per Luigi Di Maio, i el Partit Demòcrata, encapçalat pel mateix Conte.
Queda fora, per tant, el fins ara ministre d’Interior, Matteo Salvini. En total hi haurà 22 ministres, que juraran el seu càrrec demà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles