Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

La mallorquina arriba amb màxima il·lusió després d'un inici de temporada complicat
El Giro d’Itàlia comença aquest diumenge Bergam (Itàlia) amb participació balear. La mallorquina Iurani Blanco arriba amb ganes de reivindicar-se després d’un inici d’any complicat. És l’única ciclista mallorquina, juntament amb Mavi Garcia, que forma part d’un equip World Tour. La seva evolució en els darrers anys l’ha duit a fitxar aquest 2025 per l’Human Powered Health. Un nivell al qual només arriben les millors.
La seva estrena a l’elit no ha estat la desitjada. Però Iurani arriba ara al Giro amb la màxima il·lusió, i un gran objectiu. La ciclista ja té marcades algunes etapes en vermell.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions