El Giro d’Itàlia comença aquest diumenge Bergam (Itàlia) amb participació balear. La mallorquina Iurani Blanco arriba amb ganes de reivindicar-se després d’un inici d’any complicat. És l’única ciclista mallorquina, juntament amb Mavi Garcia, que forma part d’un equip World Tour. La seva evolució en els darrers anys l’ha duit a fitxar aquest 2025 per l’Human Powered Health. Un nivell al qual només arriben les millors.
La seva estrena a l’elit no ha estat la desitjada. Però Iurani arriba ara al Giro amb la màxima il·lusió, i un gran objectiu. La ciclista ja té marcades algunes etapes en vermell.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos