Així va ser el rescat, en helicòpter per motius de salut, del darrer passatger que varen evacuar del ferri incendiat
Moment en el qual rescaten en helicòpter Ivan Ros, el darrer passatger en abandonar el Tenacia.
179L’eivissenc Ivan Ros va ser el darrer passatger que va abandonar el Tenacia. Ho va fer en un helicòpter de Salvament Marítim per motius de salut.
En aquesta entrevista amb l’IB3 Notícies Vespre explica la seva experiència de camí a València procedent de Reus on va aterrar l’helicòpter que el va treure del ferri.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari