Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Avarca de Menorca i el Heidelberg reediten la final de la Copa amb la Lliga en el punt de mira (diumenge, 17 h); Bep Llorens recupera la receptora Zoi Mavrommatis
L’Avarca de Menorca i el Heidelberg, els protagonistes de la passada Copa de la Reina, es retroben encara amb les emocions de la gran cita a Ciutadella a flor de pell (diumenge, 17 h). El duel d’aquest cap de setmana és determinant per definir posicions de cara als play-offs pel títol de lliga.
Tot i que pugui semblar que l’Avarca de Menorca viu en una celebració permanent… Al vestidor vermell asseguren haver superat la ressaca de la Copa i la derrota contra l’Unicaja. Motius per recuperar el millor to competitiu en tenen. La temporada encara pot oferir les ciutadellenques grans emocions competitives.
La capitana Ivone Martínez ha afirmat a IB3 que l’equip s’ha recuperat i vol donar-ho tot per intentar guanyar el tercer títol de la temporada: la Lliga.
Dues setmanes després, el Heidelberg i l’Avarca reediten la final de la Copa. Les de Bep Llorens necessiten sumar per assegurar el segon lloc i es trobaran un líder ferit i amb ànim de revenja.
Recuperada la receptora Zoi Mavrommatis, l’Avarca prepara amb tot l’assalt a la pista col·legial, serà diumenge a partir de les cinc.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat