Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Recuperat de la lesió al canell dret, el pilot mallorquí confirma que disputarà el Gran Premi de les Amèriques
127
Izan Guevara debutarà aquesta setmana a Moto2. El pilot mallorquí confirma que disputarà el Gran Premi de les Amèriques al circuit d’Austin, als Estats Units. Izan s’ha perdut l’inici del mundial per una lesió al canell dret que l’ha obligat a passar per la sala d’operacions, fet que li ha impedit disputar les dues primeres curses de la temporada a Portugal i l’Argentina. Amb temps just però suficient per recuperar-se, Izan ha establert la data de tornada a la competició i serà a partir d’aquest divendres.
Serà el seu debut a Moto2, en què el mallorquí arriba com a pilot novell destacat després d’haver-se proclamat campió del món de Moto3 la passada temporada. Ara el repte és ser protagonista a la categoria intermèdia. El nou cicle d’Izan Guevara està a punt de començar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals