Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Pitjor li ha anat a Joan Mir, que sortirà dissetè, i a Augusto Fernández, que ha fet el catorzè millor temps
99
Izan Guevara ha estat el millor pilot balear de la jornada als entrenaments oficials previs al Gran Premi d’Itàlia de demà. El mallorquí de l’equip Gas Gas sortirà cinquè a Moto3.
Pitjor han estat els resultats de Joan Mir i Augusto Fernández. Mir ha continuat amb les males sensacions d’ahir damunt la seva Suzuki i sortirà en dissetena posició a la graella de MotoGP.
A Moto2, Augusto, que ahir va acabar segon classificat als entrenaments lliures, no ha pogut mantenir el ritme avui i ha marcat el 14è temps. Demà, al de Sencelles, li tocarà remuntar si vol estar al capdavant de la graella.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Es duen a terme tasques de manteniment que acabaran, preveuen, a finals del mes d'abril