L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Pitjor li ha anat a Joan Mir, que sortirà dissetè, i a Augusto Fernández, que ha fet el catorzè millor temps
128
Izan Guevara ha estat el millor pilot balear de la jornada als entrenaments oficials previs al Gran Premi d’Itàlia de demà. El mallorquí de l’equip Gas Gas sortirà cinquè a Moto3.
Pitjor han estat els resultats de Joan Mir i Augusto Fernández. Mir ha continuat amb les males sensacions d’ahir damunt la seva Suzuki i sortirà en dissetena posició a la graella de MotoGP.
A Moto2, Augusto, que ahir va acabar segon classificat als entrenaments lliures, no ha pogut mantenir el ritme avui i ha marcat el 14è temps. Demà, al de Sencelles, li tocarà remuntar si vol estar al capdavant de la graella.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues