Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Des de fa uns dies ja torna a haver pas lliure al far, després de cinc mesos d'accés només restringit al bus públic
El Ministeri de Defensa ha confirmat aquest dimarts a IB3 la venda directa de les antigues bateries militars de Favàritx al Consell de Menorca.
De fet, des de fa uns dies ja es pot accedir al cap de Favàritx, a Maó, amb el vehicle particular. Fins ara, qui volia contemplar les vistes i gaudir del far o les platges de Cala Presili o Tortuga, ho havia de fer en autobus des de l’estació de Maó degut als problemes d’aparcament que s’agreujaven per tractar-se de terrenys del Parc Natural de S’Albufera des Grau.
La mesura ha estat provisional a l’espera de la creació d’un aparcament públic. De moment, una volta acabada la temporada turística el cadenat que tancava l’accés en cotxe a partir de Son Camamil·la, a la bifurcació de les antigues bateries militars, ha reobert el trànsit.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció