Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Aquests dos primers mesos les reserves s'han obert als socis i ja registra una ocupació del 90%
Anit serà la primera que els clients dormiran al Parador Nacional d’Eivissa. L’hotel, el primer parador de les Illes, ha obert les portes aquest dimarts amb una ocupació del 90% per als pròxims dos mesos.
Fa quinze anys que na Rosa i n’Antonio són Amics de Paradors. Han estat els primers clients i esperaven veure’l i allotjar-s’hi des que se’n va col·locar la primera pedra l’any 2009. Aquests dos primers mesos les reserves s’han obert als socis i ja es registra una ocupació del 90%.
També s’ha obert al públic la cafeteria i el restaurant. Al Parador, una vintena de treballadors viuran aquí. El d’Eivissa és el primer parador de les Illes. Ha tardat vint anys a construir-se i ha costat 47 milions d’euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles