Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

En tres dies, se n'han pescat al voltant de 3.600
Fa tres dies que s’ha aixecat la veda per pescar llampuga i la temporada ha començat amb molt bon peu. Des de dimecres, que les barques mallorquines han duit fins a la Llotja de Palma uns 3.600 quilos de llampuga, el que correspon a 1.200 quilos diaris aproximadament. Tot i això, des de l’OPMallorca Mar preveuen que a finals de setembre i principis d’octubre, se’n comercialitzin al voltant de tres tones diàriament.
Existeix la creença que perquè la llampuga sigui més bona ha de fer fred i, millor, si ha fet tempesta. Però això no és res més que un mite. El president d’OPMallorca Mar, Miquel Socias, assegura que és igual ara que a final de temporada.
Perquè la gent ho pugui comprovar des de casa seva, el peix ha de fer un petit viatge que va des del mar fins a les cases o restaurants, tot passant pels mercats i peixateries locals. És en aquests establiments que els clients i les clientes poden comprar la quantitat de llampuga que desitgin, avui a un preu que oscil·la entre els 10,80 € el quilo i els 11’90 € el quilo. Això sí, aquests tres dies les paradetes dels mercats han esgotat les existències.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament