Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El servei és municipal, i ja inclou des de dissabte les gandules, para-sols i socorristes
Ja estan en marxa els serveis que ofereixen a 9 de les platges d’Alcúdia. El servei és municipal, i ja inclou des d’ahir les gandules, para-sols i socorristes.
Durant aquesta setmana ja es posaran en marxa les dutxes. I tot el servei, que no està externalitzat sinó que és municipal, ja estarà disponible.
Na Vanessa és la socorrista que avui diumenge ha cobert el servei. De moment, amb poca activitat, però, sempre alerta. I amb noves normes a vigilar.
Tant residents com turistes estan conformes que tornin a funcionar els serveis. La implantació de totes les gandules anirà augmentant a mesura que vagin obrint els hotels.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre