Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El servei és municipal, i ja inclou des de dissabte les gandules, para-sols i socorristes
Ja estan en marxa els serveis que ofereixen a 9 de les platges d’Alcúdia. El servei és municipal, i ja inclou des d’ahir les gandules, para-sols i socorristes.
Durant aquesta setmana ja es posaran en marxa les dutxes. I tot el servei, que no està externalitzat sinó que és municipal, ja estarà disponible.
Na Vanessa és la socorrista que avui diumenge ha cobert el servei. De moment, amb poca activitat, però, sempre alerta. I amb noves normes a vigilar.
Tant residents com turistes estan conformes que tornin a funcionar els serveis. La implantació de totes les gandules anirà augmentant a mesura que vagin obrint els hotels.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat