Logo IB3N
X

Ja funciona el sistema BITCITA per demanar cita online per a vacunar-se

A partir d'avui, només les persones nascudes el 1956 poden demanar autocita

16/04/2021

Ja funciona el sistema BITCITA per demanar cita online per a vacunar-se

263

A partir d’avui, les persones nascudes el 1956 poden demanar autocita per a vacunar-se a través del sistema BITCITA en aquest web www.ibsalut.es/cita-previa-vaccinacio-covid-19. La població diana són 5.500 persones.

Com funciona BITCITA?

Una vegada demanada la cita, el sistema digital per a la reserva de cita, BITCITA, enviarà a l’usuari una confirmació per mitjà d’un missatge instantani (SMS) al telèfon mòbil registrat. Després, el sistema digital per a la reserva de cita prèvia per a ser vaccinat contra la COVID-19 li enviarà un codi QR personal i intrasferible que haurà de presentar el dia de la vaccinació en el centre escollit. El codi QR es pot presentar imprès i en format digital.

Es pot demanar cita per a la segona dosi?

No, no es pot demanar autocita per a la segona dosi. Aquesta cita us la donaran en el centre de vaccinació contra la COVID-19 en el que us administrin la primera dosi del vaccí.

No funciona el web?

Si el web BITCITA no funciona podeu cridar al telèfon d’InfoCovid: 971211999. L’horari és de dilluns al dissabte, de 7 a 21 hores. El diumenges i festius, de 8 a 21 hores.

Què passa si no podeu acudir a la cita?

La cita es pot anul·lar digitalment per mitjà del mateix web de BITCITA i també per telèfon, a l’InfoCovid (971211999). Salut insisteix: “Si té una cita per vacunar-vos, hi heu d’anar. No anar a la cita de la primera o segona dosi de l’administració del vaccí contra la COVID-19 és una falta de responsabilitat envers un mateix i sobretot envers la resta de la ciutadania”.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella