L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Encara no es pot accedir-hi perquè aquest dimarts acabaran de soldar la passarel·la
Ja han posat al seu lloc la passarel·la desplaçada del pont de vianants que aquest matí ha mogut un camió quan l’ha colpejat amb el seu remolc a l’avinguda de la Pau de Vila. Han estat dues hores de feina per poder recol·locar el mòdul desplaçat.
Un descuit és el que ha causat que el remolc d’un camió colpejàs el pont de vianants que hi ha a l’avinguda de la Pau i que ha desplaçat un mòdul del pont que pesa 30 tones.
Per sort no hi ha hagut ferits; només una dona que hi passejava en el moment de l’accident s’ha fet mal al canell d’una mà, sense conseqüències greus. El xoc ha tengut lloc a les 9.00 hores i a les 16:00 ja feien feina per posar el mòdul desplaçat a lloc.
El camió, que gairebé no ha patit cap dany, és un dels que forma part de l’obra de Red Eléctrica de soterrament de la línia elèctrica Eivissa – Bossa. De fet Red Eléctrica ha emès un comunicat en què admet que la causa de l’accident ha estat un error humà.
Ara ja s’ha restablert la circulació, però encara no es pot accedir al pont perquè demà acabaran de soldar el mòdul desplaçat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues