Aquesta fira d'ocupació se celebrarà el proper dissabte 7 de març i està oberta a empreses locals i demandants de feina d'arreu
Després de l’èxit de la primera edició, l’Ajuntament d’Eivissa, PIMEEF i SOIB posen en marxa la segona edició de la fira VesxFeina, una jornada pensada per facilitar el contacte directe entre demandants de feina i empreses de l’illa d’Eivissa.
La seu de la Universitat de les Illes a Eivissa acollirà un any més aquesta fira. La cita serà el pròxim dissabte 7 de març i està oberta a empreses locals i demandants de feina d’arreu. L’any passat es varen oferir un miler de llocs de feina de part de 50 empreses i es varen entrevistar 800 persones i enguany s’espera superar aquestes xifres. Es tracta d’una forma més d’intentar pal·liar el dèficit de treballadors que darrerament pateixen les empreses de l’illa i que els impedeix completar les plantilles a l’estiu. Des d’aquest dilluns, tant reclutadors com demandants es poden inscriure al web de la fira, ja que les entrevistes es concertaran mitjançant cita prèvia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda