X

Ja no es pot circular en cotxe per s’Arenal de Portocolom

El pas ara és només per a persones en el marc d'una intervenció per recuperar el sistema dunar

29/01/2026

Ja no es pot circular en cotxe per s’Arenal de Portocolom

33

Ja no passaran cotxes per davant la mar de s’Arenal de Portocolom. Només els vehicles de càrrega i descàrrega dels quiosquets i els que són per a persones amb mobilitat reduïda: “vàrem comprar una zona verda amb els doblers dels felanitxers i aquesta és una compensació”, explica Catalina Soler, la batlessa, en referir-se al passeig en el qual s’ha reconvertit la carretera.

Alguns veïnats troben que el canvi és profitós. També ho veu així el delegat de Govern, Alfonso Rodríguez, que aplaudeix aquesta iniciativa pensada i impulsada per transformar el model turístic.

No obstant això, no tot són mamballetes. Salvem Portocolom objecta una rampa no prevista i a més temen que el quiosquet de s’Arenal Gran, que ja no estarà damunt l’arena, faci una estesa superior de cadires a la de la superfície que ocupava abans el baret esmentat. Així també ho veuen alguns veïnats que recelen dels concessionaris.

Els cotxes podran estacionar a una nova zona d’aparcament a un dels carrers de darrere la platja.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT